مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 21:052019-11-12فرهنگي

تهیه طرح مرمت حمام صادق خان ساری/ عدم تکمیل مسجد جامع


معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت: طرح مرمت حمام صادق خان ساری تهیه شده است و از آنجایی که مالک این بنا اوقاف است باید اقدامات لازم در ارتباط با این بنا توسط اوقاف صورت گیرد.

- مهدی ایزدی امروز درباره وضعیت حمام صادق خان ساری در گفت وگو با خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: این حمام متعلق به دوره قاجاریه که به شماره 12550 ثبت آثار ملی شده است که به دلیل بارش باران شاهد مشکلاتی در این زمینه هستیم.

وی با اشاره به اینکه طرح مرمت این بنا تهیه شده است، افزود: از آنجایی که مالک این بنا اوقاف است باید اقدامات لازم در ارتباط با این بنا توسط اوقاف صورت گیرد.

معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران اضافه کرد: برای اینکه مرمت این بنا سریع تر انجام شود سرمایه گذاران را نیز به سمت اوقاف هدایت کردیم تا اگر انفاقی قرار است در این زمینه بیفتد زودتر انجام شود و زیرنظر میراث مشکلی وجود ندارد.

ایزدی در بخش دیگری از سخنان خود در ارتباط با مسجد جامع ساری، تصریح کرد: از نظر ما مسجد جامع سازی هنوز تکمیل نشده است، درست است ساختمان به اتمام رسیده اما بحث تاسیسات، سیستم های هوشمند و اطفای حریق انجام نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهیه طرح مرمت حمام صادق خان ساری/ عدم تکمیل مسجد جامع

تهیه طرح مرمت حمام صادق خان ساری/ عدم تکمیل مسجد جامع