مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 13:252019-11-12دانش

شیوه نامه تشکیل کمیته های تخصصی تحول دانشگاه آزاد ابلاغ شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، ، محمدمهدی طهرانچی رییس دانشگاه آزاد اسلامی ضمن ابلاغ شیوه نامه تشکیل کمیته های تخصصی تحول به جواد علمایی معاون علوم، - رییس دانشگاه آزاد اسلامی شیوه نامه تشکیل کمیته های تخصصی تحول را به معاونت علوم، مهندسی و کشاورزی ابلاغ کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، ، محمدمهدی طهرانچی رییس دانشگاه آزاد اسلامی ضمن ابلاغ شیوه نامه تشکیل کمیته های تخصصی تحول به جواد علمایی معاون علوم، مهندسی و کشاورزی، خطاب به علمایی تأکید کرده نظر به سیاست های کلان دانشگاه مبنی بر ایجاد تحول در جهت ارتقای سطح کیفی به منظور ایجاد توسعه پایدار علمی و اقتصادی با بهره گیری از تمام منابع موجود در داخل و خارج از دانشگاه، شیوه نامه تشکیل کمیته های تخصصی تحول به معاونت علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه ابلاغ می شود.

وی همچنین تأکید کرده مقتضی است واحد ها و مراکز دانشگاهی با مشارکت حداکثری در تشکیل این کمیته ها زمینه ایجاد تحول در رشته های علوم، مهندسی و کشاورزی را به وجود آورند.

در شیوه نامه تشکیل کمیته های تخصصی تحول آمده دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یکی از بال های آموزش عالی کشور در سطح کلان و ملی از متولیان مؤثر در پیش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیوه نامه تشکیل کمیته های تخصصی تحول دانشگاه آزاد ابلاغ شد

شیوه نامه تشکیل کمیته های تخصصی تحول دانشگاه آزاد ابلاغ شد