مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 13:212019-11-12بين الملل

خطر جنگ هسته ای در جهان افزایش یافته است!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، نیکلای پاتروشییف دبیر شورای امنیت روسیه در مقاله ای با عنوان امنیت روسیه در جهان امروز که امروز در روزنامه راسیسکایا گازیتا منتشر شده، - دبیر شورای امنیت روسیه معتقد است، خروج آمریکا از برخی توافقات مهم بین المللی در عرصه کاهش تسلیحات منجر به پایین آمدن آستانه استفاده از سلاح های هسته ای شده و خطر چنین جنگی را برای بشریت چند برابر افزایش داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو ، نیکلای پاتروشییف دبیر شورای امنیت روسیه در مقاله ای با عنوان امنیت روسیه در جهان امروز که امروز در روزنامه راسیسکایا گازیتا منتشر شده، نوشته است: در حال حاضر نه تنها روسیه، بلکه تمام جهان با طیف گسترده ای از تهدیدات، از جمله خطر بروز یک درگیری هسته ای مواجه هستند.

پاتروشییف یادآور شده، آمریکا در طول سال های زیادی روش های جنگ ترکیبی را در خاورمیانه رونق داده و دقیقاً در این منطقه برای نخستین بار بطور گسترده از فناوری هرج و مرج هدایت شده استفاده و آن را برای رسیدن به اهداف خاص خود مورد اجرا قرار داده است.

به گفته وی، بارزترین نمونه استفاده از این روش عملیات نابودی رژیم صدام حسین در عراق، معمر قذافی در لیبی و تلاش برای سرنگونی بشار اسد در سوریه و همچنین براه انداختن حوادث بهار عربی در برخی کش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطر جنگ هسته ای در جهان افزایش یافته است!

خطر جنگ هسته ای در جهان افزایش یافته است!