مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 12:212019-11-12دانش

5 دانشگاه رتبه های برتر رتبه بندی «گرین متریک» را دریافت کردند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از وزارت علوم، گرین متریک از شش شاخص کلیدی مکان و زیرساخت، سیاست های انرژی و تغییرات اقلیمی، - 5 دانشگاه رتبه های برتر رتبه بندی گرین متریک را دریافت کردند دانشگاه های زنجان، کاشان، اصفهان، گیلان و فردوسی مشهد توانسته اند در فهرست مؤسسه های برتر نظام رتبه بندی گرین متریک قرار گیرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از وزارت علوم، گرین متریک از شش شاخص کلیدی مکان و زیرساخت، سیاست های انرژی و تغییرات اقلیمی، مدیریت پسماند، آب، حمل و نقل و آموزش و پژوهش برای رتبه بندی مؤسسه ها استفاده می کند.

همچنین گرین متریک ابزاری برای جلب توجه مدیران و سیاست گذاران در محیط های دانشگاهی فراهم آورده و سالانه بیش از 10 هزار مؤسسه توسط این نظام رتبه بندی ارزیابی می شوند که فهرست 500 مؤسسه برتر بر روی وب منتشر می شود.

دانشگاه زنجان با کسب 7275 امتیاز در رتبه 50، دانشگاه کاشان با 6550 امتیاز در رتبه 107 و دانشگاه اصفهان با 5500 امتیاز در رتبه 220 جهانی قرار دارند.

گفتنی است بر اساس گزارش سال 2018 رتبه بندی گرین متریک ، Wageningen University & Research با بیش ترین امتیاز، سبزترین مؤسسه جهان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 دانشگاه رتبه های برتر رتبه بندی «گرین متریک» را دریافت کردند

5 دانشگاه رتبه های برتر رتبه بندی «گرین متریک» را دریافت کردند