مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مهر 1398 ساعت 14:002019-10-20دانش

شش دانشجوی دانشگاه کردستان به siauliu college لیتوانی اعزام می شوند


کامران چپی، مدیر دانشجویان غیر ایرانی دفتر روابط بین الملل دانشگاه کردستان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: طبق تفاهم نامه ای که بین دو دانشگاه کردستان و siauliu college لیتوانی به امضا رسیده، - مدیر دانشجویان غیر ایرانی دفتر روابط بین الملل دانشگاه کردستان گفت: شش دانشجوی دانشگاه کردستان به منظور حضور در دوره ای 5 ماهه به دانشگاه siauliu college لیتوانی اعزام می شوند.

کامران چپی، مدیر دانشجویان غیر ایرانی دفتر روابط بین الملل دانشگاه کردستان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: طبق تفاهم نامه ای که بین دو دانشگاه کردستان و siauliu college لیتوانی به امضا رسیده، قرار است تبادل شش دانشجوی دانشگاه در نیمسال دوم 98-99 صورت گیرد.

مدیر دانشجویان غیر ایرانی دفتر روابط بین الملل دانشگاه کردستان افزود: در هر یک از رشته های مهندسی MBA، IT و مهندسی برق دو دانشجو انتخاب و دوره 5 ماهه ای را در این دانشگاه می گذرانند که تمامی هزینه های آن نیز از سوی اراسموس پلاس و تحت عنوان برنامه KA 107 تامین خواهد شد.

چپی به تداوم اجرای تفاهم نامه های همکاری دانشگاه کردستان با سایر دانشگاه ها اشاره و ابراز کرد: ادامه تبادل دانشجو با این دانشگاه، بستگی به عملکرد دانشگاه و دانشجویان اعزامی دارد و امیدواریم شرایط لازم برای ادامه این همکاری، ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شش دانشجوی دانشگاه کردستان به siauliu college لیتوانی اعزام می شوند

شش دانشجوی دانشگاه کردستان به siauliu college لیتوانی اعزام می شوند