مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مهر 1398 ساعت 12:232019-10-20دانش

اختراع همزن تیغه پیچشی فرآیندهای اختلاط دوفازی گاز- مایع توسط مبتکران سمنانی


مسئول مرکز مالکیت فکری پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان از ثبت اختراع همزن تیغه پیچشی فرآیندهای اختلاط دوفازی گاز- مایع به همت محقق دانشکده مهندسی شیمی، - اختراع"همزن تیغه پیچشی فرآیندهای اختلاط دوفازی گاز- مایع"توسط مبتکران سمنانی مسئول مرکز مالکیت فکری پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان از ثبت اختراع"همزن تیغه پیچشی فرآیندهای اختلاط دوفازی گاز- مایع" به همت محقق دانشکده مهندسی شیمی، نفت و گاز دانشگاه سمنان با همکاری پارک علم و فناوری این دانشگاه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، داود معروفی با اعلام این خبر گفت: این اختراع به همت دکتر امیر حیدری عضو هیأت علمی دانشکده مهندسی شیمی، نفت و گاز و دانشگاه سمنان در اداره کل ثبت اختراعات کشور به شماره 96928 به ثبت رسید.

دکتر حیدری نیز در توضیح این اختراع گفت: تعداد زیادی از واکنش های موجود در صنایع شیمیایی مانند فرآیندهای اکسیداسیون، هیدروژناسیون و بیولوژیکی در محیط های دو فازی گاز- مایع انجام و مشکل اساسی در مخازن همزن دار گاز- مایع در پخش شوندگی گاز درون مخزن است .

دکتر حیدری با بیان اینکه توزیع نامناسب فاز گاز باعث کاهش بهره وری فرآیند و افزایش هزینه های تولید و کاهش کیفیت محصول نهایی خواهد شد افزود :در این اختراع، شکل بهینه با اصلاح ساختار هندسی همزن حاصل شده به طوری که عم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختراع همزن تیغه پیچشی فرآیندهای اختلاط دوفازی گاز- مایع توسط مبتکران سمنانی

اختراع همزن تیغه پیچشی فرآیندهای اختلاط دوفازی گاز- مایع توسط مبتکران سمنانی