مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مهر 1398 ساعت 12:042019-10-20دانش

حمایت معاونت علمی از مراکز نوآوری دانشگاهها/ تهران پتانسیل شهر هوشمند را دارد


معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: ما از ایجاد مراکز نوآوری در دانشگاه ها حمایت می کنیم زیرا این مراکز می توانند زمینه ای برای رسیدن به شهر هوشمند را فراهم کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سورنا ستاری امروز در مراسم افتتاح 5 مرکز نوآوری تخصصی در دانشکده های دانشگاه صنعتی امیرکبیر اظهار داشت: همکاری و حمایت از این مراکز نوآوری از وظایف معاونت علمی به شمار می رود.

وی افزود: پیش از اینها تیم های فناورانه به دنبال سرمایه گذار بودند اما اکنون با توسعه مراکز نوآوری در دانشگاه ها، سرمایه گذاران به دنبال طرح های فناورانه می روند.

ستاری با اعلام آمادگی در خصوص حمایت از مراکز نوآوری در دانشگاه ها، تصریح کرد: با توجه به اینکه این مراکز در دانشگاه ها افتتاح می شود و ظرفیت بالایی برای حضور تیم ها در مراکز نوآوری وجود دارد، از آنها حمایت می کنیم.

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری با تأکید بر پتانسیل بالای مراکز نوآوری گفت: باید دانشگاه ها به این سمت بروند که مراکز نوآوری را در درون خود راه اندازی کنند.

زیرا همه تحولات اجتماعی از این موضع شکل می گیرد.

وی با بیان اینکه دانشگاه ها به واسطه مراکز نوآوری می توانند چهره شهر را عوض کنند و به سمت شهر هوشمند بروند، خاطرنشان کرد: همین ناحیه های نوآوری باعث می شود که به سمت شهر هوشمند حرکت کنیم که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت معاونت علمی از مراکز نوآوری دانشگاهها/ تهران پتانسیل شهر هوشمند را دارد

حمایت معاونت علمی از مراکز نوآوری دانشگاهها/ تهران پتانسیل شهر هوشمند را دارد