مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مهر 1398 ساعت 11:312019-10-20دانش

دانشگاه سمنان در زمینه مهندسی و فناوری موفق به کسب رتبه 16 در رتبه بندی تایمز شد


سیف الله سعدالدین معاون پژوهش و فناوری دانشگاه سمنان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در خصوص دستاورد های پژوهشی این دانشگاه گفت: - معاون پژوهش و فناوری دانشگاه سمنان از کسب رتبه شانزدهم این دانشگاه در جدید ترین رتبه بندی موضوعی تایمز در سال 2020 خبر داد.

سیف الله سعدالدین معاون پژوهش و فناوری دانشگاه سمنان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در خصوص دستاورد های پژوهشی این دانشگاه گفت: دانشگاه سمنان موفق به کسب رتبه شانزدهم در جدید ترین رتبه بندی موضوعی تایمز در سال 2020 شود که در این رتبه بندی 33 دانشگاه ایرانی در میان بیش از هزار دانشگاه برتر مهندسی دنیا بر اساس رتبه بندی تایمز قرار گرفتند که دانشگاه سمنان توانست رتبه 501-600 را در سطح جهانی و رتبه 16 را در بین دانشگاه های کشور ایران از آن خود کند.

سعدالدین افزود: در این رتبه بندی برای موضوع مهندسی و فناوری از شاخص های عملکردی معتبر و دقیق رتبه بندی دانشگاه های جهانی استفاده و مجدداً دانشگاه ها متناسب با رشته های خاص مورد سنجش قرار گرفته اند.

وی با بیان اینکه در این رتبه بندی یک هزار و هشت دانشگاه در علوم مهندسی و فناوری بررسی شده اند که نسبت به سال گذشته که 903 دانشگاه بوده اند، افزایش یافته است، تصریح کرد: این فهرست دانشگاه هایی را نشان می دهد که در رشته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه سمنان در زمینه مهندسی و فناوری موفق به کسب رتبه 16 در رتبه بندی تایمز شد

دانشگاه سمنان در زمینه مهندسی و فناوری موفق به کسب رتبه 16 در رتبه بندی تایمز شد