مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 مهر 1398 ساعت 05:432019-10-18اقتصادي

فروش اینترنتی محصولات دانش بنیان


سرپرست اداره کل سرمایه گذاری و اقتصاد دانش بنیان دانشگاه آزاد از راه اندازی سایت بازار آزاد و فروشگاه اینترنتی محصولات شرکت های دانش بنیان از سوی این دانشگاه خبر داد.

- از سوی دانشگاه آزاد و برای نخستین بار در کشور اجرایی می شود فروش اینترنتی محصولات دانش بنیان سرپرست اداره کل سرمایه گذاری و اقتصاد دانش بنیان دانشگاه آزاد از راه اندازی سایت بازار آزاد و فروشگاه اینترنتی محصولات شرکت های دانش بنیان از سوی این دانشگاه خبر داد.

سید احسان شیرنگی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در این سایت محصولات دانش بنیان به صورت اینترنتی و با اولویت محصولات تولیدشده در دانشگاه آزاد به فروش می رسد.

وی با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده درباره ملاحظات حقوقی این فروشگاه، تصریح کرد: انتقال دانش فنی با رعایت مسائلی همچون مالکیت فکری و سایر ملاحظات حقوقی و قانونی میسر می شود.

سرپرست اداره کل سرمایه گذاری و اقتصاد دانش بنیان دانشگاه آزاد افزود: یکی از مهم ترین موانع تجاری شدن ایده دانشجویان، برقرار نشدن رابطه محصول با بازار است و در اینجا حمایت یک سازمان از صاحبان ایده ضروری است.

شیرنگی ادامه داد: یکی از مشکلاتی که در سایت های تجاری کشور وجود دارد، این است که این سایت ها صرفاً محصول را ارائه می کنند و افرادی می توانند محصول را با استفاده از کد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش اینترنتی محصولات دانش بنیان

فروش اینترنتی محصولات دانش بنیان