مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 مهر 1398 ساعت 17:472019-10-17سياسي

روح بشردوستانه قوانین تأمین اجتماعی، دلیل گسترش جامعه تحت پوشش در ایران است


مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در نشست تخصصی «پوشش فراگیر تأمین اجتماعی برای جوامع رو به تحول» در اجلاس جهانی تأمین اجتماعی، اقدامات انجام شده برای گسترش دامنه پوشش خدمات سازمان تأمین اجتماعی در ایران را تشریح کرد.

- مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در نشست تخصصی پوشش فراگیر تأمین اجتماعی برای جوامع رو به تحول در اجلاس جهانی تأمین اجتماعی، اقدامات انجام شده برای گسترش دامنه پوشش خدمات سازمان تأمین اجتماعی در ایران را تشریح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مصطفی سالاری طی سخنانی در نشست تخصصی پوشش فراگیر تأمین اجتماعی برای جوامع رو به تحول در اجلاس جهانی تأمین اجتماعی که در بروکسل (بلژیک) درحال برگزاری است، گزارش جامعی از اقدامات و فعالیت های سازمان تأمین اجتماعی در جهت گسترش دامنه پوشش بیمه ای به اقشار خاص را به شرکت کنندگان ارائه کرد.

سالاری در این نشست، با اشاره به اصل 29 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران درخصوص ضرورت برخورداری همگانی اقشار جامعه از مزایای تامین اجتماعی، روح بشردوستانه حاکم بر قوانین تامین اجتماعی را منشاء تحولات و اصلاحات قوانین و مقررات گسترش دامنه پوشش به اقشار خاص در ایران دانست.

وی با برشمردن گروه های شغلی خاص شامل کارگران ساختمانی، زنان خانه دار، زنان سرپرست خانوار، بافندگان فرش و گلیم، رانندگان، خاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روح بشردوستانه قوانین تأمین اجتماعی، دلیل گسترش جامعه تحت پوشش در ایران است

روح بشردوستانه قوانین تأمین اجتماعی، دلیل گسترش جامعه تحت پوشش در ایران است