مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 شهریور 1398 ساعت 13:082019-09-18دانش

برگزاری ششمین کنفرانس ملی زئولیت انجمن شیمی ایران


ششمین کنفرانس ملی زئولیت انجمن شیمی ایران، با حضور جمعی از دانشمندان داخلی و محققانی از سراسر کشور در دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه صنعتی قوچان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر علی اصغر بهشتی، رییس دانشگاه صنعتی قوچان در آیین افتتاحیه کنفرانس گفت: همواره باید از پتانسیل خیرین برای ارتقای علم استفاده کنیم تا به ارتباط سازنده ای میان جامعه و دانشگاه برسیم.

وی افزود: این دانشگاه از دانشگاه های نوپایی است که در راستای سیاست های توسعه ای وزارت علوم از سال 85 فعالیت خود را آغاز کرده است.

بهشتی ادامه داد: این دانشگاه در سال 1385 به عنوان دانشکده فنی مهندسی، در سال 88 به عنوان مجتمع آموزش عالی، سپس به عنوان دانشگاه مهندسی فناوری نوین و در حال حاضر به عنوان دانشگاه صنعتی قوچان به فعالیت خود ادامه می دهد و به عنوان تنها دانشگاه صنعتی استان خراسان رضوی و به عنوان جزیی از 14 دانشگاه برتر کشور معرفی شده است.

افزایش اعضای هیات علمی دانشگاه صنعتی قوچان در سال های اخیر بنا بر اعلام روابط عمومی دانشگاه صنعتی قوچان، رییس این دانشگاه با اشاره به کاهش ظرفیت پذیرش دانشجویان گفت: در طی پنج سال گذشته نه تنها هیچ افزایشی در پذیرش دانشجو در رشته های این دانشگاه صورت نگرفته، بلکه در برخی رشته ها شاهد کاهش ظرفیت پذیرش نیز بوده ایم و تعداد اعضای هیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری ششمین کنفرانس ملی زئولیت انجمن شیمی ایران

برگزاری ششمین کنفرانس ملی زئولیت انجمن شیمی ایران