مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 شهریور 1398 ساعت 12:382019-09-18فرهنگي

تدارک برگزاری دوشنبه های سینمای کودک و نوجوان


مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی خبر داد: دوشنبه های سینمای کودک و نوجوان به صورت منظم از این پس در بنیاد سینمایی فارابی برگزار خواهد شد و مقدمات و طراحی‏ های این برنامه انجام شده است به هرحال چنین محفلی می‏ تواند میزبان مباحث میان رشته ای کودک و نوجوان باشد.

- مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی خبر داد: "دوشنبه های سینمای کودک و نوجوان" به صورت منظم از این پس در بنیاد سینمایی فارابی برگزار خواهد شد و مقدمات و طراحی‏ های این برنامه انجام شده است به هرحال چنین محفلی می‏ تواند میزبان مباحث میان رشته ای کودک و نوجوان باشد.

نشست تقدیر از اعضای هیأت های انتخاب و داوری سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان و دست اندرکاران سومین المپیاد فیلم سازی نوجوانان به میزبانی دبیر جشنواره و مدیرعامل بنیاد فارابی در بنیاد سینمایی فارابی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، در این نشست صمیمانه، علیرضا تابش مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی و دبیر سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان ضمن تقدیر از تلاش چشمگیر، مسئولانه و دلسوزانه همه دست اندرکاران جشنواره در هیأت های انتخاب و داوری، برداشتی کوتاه از نتایج نسخه اولیه نظرسنجی سراسری سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدارک برگزاری دوشنبه های سینمای کودک و نوجوان

تدارک برگزاری دوشنبه های سینمای کودک و نوجوان