مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 شهریور 1398 ساعت 08:482019-09-18دانش

انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه تهران با کارگران هپکو اعلام همبستگی کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه تهران با صدور بیانیه ای ضمن اعلام همبستگی با کارگران آسیب دیده و دستگیر شده هپکو تاکید کرده است: - انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه تهران با صدور بیانیه ای ضمن اعلام همبستگی با کارگران آسیب دیده و دستگیر شده هپکو تاکید کرد: وظیفه خود می دانیم که تا انتها در کنار این کارگران بمانیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه تهران با صدور بیانیه ای ضمن اعلام همبستگی با کارگران آسیب دیده و دستگیر شده هپکو تاکید کرده است: وظیفه خود می دانیم که تا انتها در کنار این کارگران بمانیم.

متن این بیانیه به شرح زیر است: درموضوع خصوصی سازیِ شرکت هایِ بزرگ دولتی، جنبش دانشجویی در کنار سایر اقشار جامعه، همواره نکات دلسوزانه ای را بیان کرده اند؛ اما اعتراضات دوباره کارگران شرکت هپکو اراک و برخورد های خشن صورت گرفته با این اعتراضات ما را بر آن داشت تا نکاتی چند را یادآور شویم: 1.

نحوه واگذاریِ شرکت هایِ بزرگ دولتی از موضوعات غم انگیز تاریخ معاصر ایران در دو دهه گذشته است.

اینکه چگونه شرکت هایی با بازدهی و سود بالا، به شرکت هایی ورشکسته و با بازدهی منفی تبدیل شده اند همواره جزو عجایب اقتصادی بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه تهران با کارگران هپکو اعلام همبستگی کرد

انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه تهران با کارگران هپکو اعلام همبستگی کرد