مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 شهریور 1398 ساعت 00:432019-09-17دانش

بهره برداری از 3 پروژه عمرانی در دانشگاه علم و فناوری مازندران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو ، وزیر علوم، تحقیقات و فن آوری سه شنبه شب، در حاشیه مراسم افتتاحیه پروژه عمرانی در دانشگاه علم و فناوری مازندران در بهشهر و نشست با اساتید این دانشگاه در جمع خبرنگاران گفت: - با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، بهره برداری از سه پروژه عمرانی در دانشگاه علم و فناوری مازندران- بهشهر با اعتبار بیش از 22 میلیارد ریال، عملیاتی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو ، وزیر علوم، تحقیقات و فن آوری سه شنبه شب، در حاشیه مراسم افتتاحیه پروژه عمرانی در دانشگاه علم و فناوری مازندران در بهشهر و نشست با اساتید این دانشگاه در جمع خبرنگاران گفت: بازدید از دانشگاه ها و مراکز دانشگاهی از جمله اهداف مهم سفر به استان مازندران بوده است.

منصور غلامی با اعلام اینکه دانشگاه علم و فناوری مازندران در بهشهر، از جمله دانشگاه های جوان در حال شکل گیری است؛ اظهار کرد: این دانشگاه با وجود نوپا بودن از نظر عملکرد آموزشی و پژوهشی، با شرایط بسیار خوبی در حال فعالیت است.

وی افزود: تلاش بسیاری برای توسعه این دانشگاه انجام شده است و امیدواریم با تأمین زیرساخت های آموزشی و پژوهشی، به عنوان مرکز علمی تاثیرگذار در منطقه و در بین دانشگاه های مختلف استان معرفی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 3 پروژه عمرانی در دانشگاه علم و فناوری مازندران

بهره برداری از 3 پروژه عمرانی در دانشگاه علم و فناوری مازندران