مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 شهریور 1398 ساعت 10:182019-08-26اقتصادي

مجوز افزایش قیمت بلیت هواپیما کجا صادر شد؟


حمل و نقل یکی از اصلی ترین حوزه هایی بود که با فشار های جدی در مدیریت هزینه های خود مواجه شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، هرچند نرخ ارز در بازار های داخلی هفته های گذشته را با ثباتی نسبی پشت سر گذاشته، اما به نظر می رسید نتایج افزایش چند برابری آن در سال 97، هنوز گریبان بسیاری از حوزه های اقتصادی ایران را رها نکرده است.

در این میان حمل و نقل یکی از اصلی ترین حوزه هایی بود که با فشار های جدی در مدیریت هزینه های خود مواجه شد و حمل و نقل هوایی با توجه به تعامل بالایی که با فضای بین المللی دارد، بیشترین تاثیر را از این موضوع پذیرفت.

با وجود آنکه در شرایط عادی شرکت ها و بنگاه های اقتصادی باید قیمت های خود را به مرحله ای برسانند که همزمان با ارایه خدمات لازم، یک حاشیه سود منطقی را نیز برای خود کنار بگذارند، اما شرایط خاص اقتصادی ایران، کشش در بازار بلیت هواپیما را به پایین ترین حد خود رسانده و از این رو مشخص نیست شرکت ها چگونه باید با بار بالای هزینه های خود و البته کاهش تعداد مسافران به دنبال افزایش قیمت ها مواجه شوند.

اگر تا کمتر از دو سال قبل امکان سفر با پرواز های داخلی با قیمت هایی در مرز 100 هزار تومان و حتی پایین تر وجود داشت، امروز رسیدن به چنین نرخ هایی در بازار ایران عملا ممکن نیست و قیمت ها در پرواز های داخلی حتی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجوز افزایش قیمت بلیت هواپیما کجا صادر شد؟

مجوز افزایش قیمت بلیت هواپیما کجا صادر شد؟