مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 شهریور 1398 ساعت 09:482019-08-26فرهنگي

جشنواره موسیقی جوان فردا تمام می شود/وزیر ارشاد در مراسم اختتامیه


اختتامیه سیزدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان با حضور سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سیزدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان، آیین اختتامیه سیزدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان، با حضور سیدعباس صالحی ـ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ـ سه شنبه (پنجم شهریور ماه) با معرفی برگزیدگان این جشنواره در تالار وحدت برگزار خواهد شد.

این مراسم از ساعت 18 روز سه شنبه آغاز خواهد شد که در جریان آن نفرات برتر بخش موسیقی نواحی، موسیقی دستگاهی و موسیقی کلاسیک این دوره از جشنواره، در سه رده سنی الف (15 تا 18 سال، متولدین سال های 1380 تا 1383)، ب (19 تا 23 سال، متولدین سال های 1375 تا 1379) و ج (24 تا 29 سال، متولدین سال های 1369 تا 1374) معرفی خواهند شد.

بر اساس این گزارش، قرار است در این مراسم سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مسوولان فرهنگی و هنری، اعضای هیأت داوران سیزدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان، هنرمندان و اصحاب رسانه حضور داشته باشند.

سیزدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان با دبیری هومان اسعدی و با مشارکت اساتید موسیقی کشور توسط انجمن موسیقی ایران، با حمایت معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دفتر موسیقی و با همکاری بنیاد رودکی از تاریخ 5 مرداد ماه تا 5 شهریور ماه سال جاری در حال برگزاری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره موسیقی جوان فردا تمام می شود/وزیر ارشاد در مراسم اختتامیه

جشنواره موسیقی جوان فردا تمام می شود/وزیر ارشاد در مراسم اختتامیه