مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 شهریور 1398 ساعت 09:032019-08-26فرهنگي

مدفن بیش از 400 شاعر و نامی به حال خود رها شده!


«مقبره الاشعراء تبریز» مدفن بیش از 400 شاعر و نامی است که طی سالیان همواره مورد توجه گردشگران بوده است، اما در سال های اخیر این بنای فرهنگی با شرایط نامناسبی دست و پنجه نرم می کند.

- مقبره الاشعراء تبریز مدفن بیش از 400 شاعر و نامی است که طی سالیان همواره مورد توجه گردشگران بوده است، اما در سال های اخیر این بنای فرهنگی با شرایط نامناسبی دست و پنجه نرم می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مقبره الشعراء تبریز طی چندین سال اخیر در راستای بهسازی و همچنین توسعه، در دست ساخت و ساز قرار گرفت تا بیش از پیش بتواند معرف فرهنگ و هنر تبریز و عرفای مدفون در این مقبره باشد، اما چنانکه شاهدیم ساخت و سازهای حریم آن و همچنین فرآیند بهسازی به قدری به طول انجامیده که نه تنها در جذب گردشگر و معرفی احسن این بنا مفید نبوده بلکه باعث رنجش خاطر گردشگران و فرهنگ دوستان نیز شده است.

مجموعه بزرگ فرهنگی مقبره الشعرا تبریز طی سال ها و پس از دست به دست شدن بین دستگاه های مختلف، در نهایت به عنوان بزرگترین پروژه عمرانی فرهنگی کشور از سال 94 نیز در دستور کار شهرداری تبریز قرار گرفت و همه ساله نیز مسئولان امر از تزریق مبالغی برای اتمام این پروژه خبر دادند اما آنچنان که پیداست هنوز هم دست به دست شدن این پروژه بین دستگاه های اجرایی به نتیجه ای نرسیده و این مجموعه فرهنگی را د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدفن بیش از 400 شاعر و نامی به حال خود رها شده!

مدفن بیش از 400 شاعر و نامی به حال خود رها شده!