مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 31 مرداد 1398 ساعت 01:082019-08-21دانش

پژوهشگران دانشگاه آزاد تسهیلات مالی دریافت می کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو ، بابک نگاهداری رییس پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد با اشاره به حمایت از فعالیت های پژوهشی دانشجویان این دانشگاه گفت: - رییس پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد گفت: همه نخبگان و پژوهشگران دانشگاه آزاد امسال برای فعالیت های تحقیقاتی خود تسهیلات ویژه حمایتی خواهند گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو ، بابک نگاهداری رییس پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد با اشاره به حمایت از فعالیت های پژوهشی دانشجویان این دانشگاه گفت: همه دانشجویانی که در باشگاه پژوهشگران جوان عضویت دارند در سال تحصیلی جدید برای کارهای تحقیقاتی خود تسهیلات ویژه پژوهشی دریافت می کنند.

* ارائه تسهیلات مالی برای کارهای تحقیقاتی دانشجویان وی افزود: دانشجویانی که در بخش های علوم پزشکی، علوم انسانی، هنر و کشاورزی در زیر مجموعه معاونت آموزشی تحصیل می کنند در صورتی که به فعالیت های پژوهشی و تحقیقاتی بپردازند، می توانند از تسهیلات مالی برای کارهای تحقیقاتی خود استفاده کنند.

* دانشگاه آزاد در مسیر پیشرفت است نگاهداری با اشاره به پایش برنامه های علمی دانشگاه آزاد تصریح کرد: در دوره مدیریتی اخیر این دانشگاه طرح پایش برنامه علمی در دستور کار قرار گرفت که اکنون در این کار دانشگاه آزاد در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پژوهشگران دانشگاه آزاد تسهیلات مالی دریافت می کنند

پژوهشگران دانشگاه آزاد تسهیلات مالی دریافت می کنند