مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مرداد 1398 ساعت 11:482019-07-23دانش

مهلت مجدد انتخاب رشته آزمون دکتری پزشکی آغاز شد


مهلت مجدد انتخاب رشته محل در آزمون دکتری تخصصی علوم پایه پزشکی و بهداشت، دندانپزشکی و داروسازی سال 98 آغاز شد و داوطلبان تا عصر فردا چهارشنبه دوم مرداد فرصت دارند انتخاب رشته خود را تکمیل کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آزمون دکتری تخصصی و دکتری پژوهشی علوم پایه پزشکی و بهداشت، دندانپزشکی و داروسازی سال 98 در 64 رشته علوم پایه پزشکی و بهداشت، 2 رشته دندانپزشکی و 13 رشته داروسازی در روزهای پنجشنبه و جمعه 30 و 31 خردادماه 98 با حضور بیش از 6 هزار داوطلب برگزار شد.

مهلت انتخاب رشته محل و ارسال سوابق آزمون دکتری تخصصی (Ph.

D) از امروز سه شنبه اول مرداد تا ساعت 14 فردا چهارشنبه 2 مرداد تمدید شده است.

با توجه به اعلام ظرفیت جدید در رشته های اپیدمیولوژی و روانشناسی بالینی، داوطلبانی که پیش از این نسبت به انتخاب رشته اقدام کرده اند می توانند فرم انتخاب رشته محل خود را ویرایش کنند.

پیش از این ظرفیت رشته های مختلف در 78 رشته علوم پایه پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی در دوره های تخصصی و ظرفیت دکتری پژوهشی در مجموع تعداد یک هزار و 780 نفر اعلام شده بود.

آزمون مرحله دوم (مصاحبه) از تاریخ 19 مرداد تا 7 شهریور 98 توسط دانشگاه های علوم پزشکی در 10 منطقه آمایشی و 38 مراکز تحقیقاتی وابسته به دانشگاه های علوم پزشکی برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت مجدد انتخاب رشته آزمون دکتری پزشکی آغاز شد

مهلت مجدد انتخاب رشته آزمون دکتری پزشکی آغاز شد