مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مرداد 1398 ساعت 10:242019-07-23دانش

صندوق رفاه با مشکلات بودجه ای مواجه شده / نگرانی در پرداخت وام ها وجود ندارد


حسن به نژاد، معاون دانشجویی دانشگاه تهران در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در پاسخ به علت واریز نشدن وام دکتری دانشجویان دانشگاه تهران گفت: - معاون دانشجویی دانشگاه تهران با اشاره به مشکلات بودجه ای صندوق رفاه گفت: به علت تخصیص پیدا نکردن بودجه ها وام دانشجویان این دانشگاه پرداخت نشده است.

حسن به نژاد، معاون دانشجویی دانشگاه تهران در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در پاسخ به علت واریز نشدن وام دکتری دانشجویان دانشگاه تهران گفت: متاسفانه دانشجویان به معاونت دانشجویی مراجعه نکردند که ما پیگیر این مشکل باشیم.

وی افزود: تا جایی که مطلع هستیم تخصیص های بودجه ای صندوق رفاه انجام نشده و با مشکلات بودجه برای پرداخت این وام ها مواجه هستیم.

به نژاد ادامه داد: دانشجویان ثبت نام کننده وام در نوبت صندوق رفاه هستند و به تدریج برای تمامی دانشجویان پرداخت خواهد شد و جای نگرانی نیست.

معاون دانشجویی دانشگاه تهران با اشاره به تخصیص های سال جاری گفت: متاسفانه بودجه های سه ماه دوم به دانشگاه ابلاغ نشده و مجبور شدیم برای هزینه های رفاهی دانشگاه از صندوق رفاه درخواست اعتبار کنیم.

وی ادامه داد: کار تعمیر و تجهیز خوابگاه ها آغاز شده، اما به دلیل تخصیص پیدا نکردن بودجه و بدهی هایی که در حوزه دانشجویی داریم مشخص نیست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صندوق رفاه با مشکلات بودجه ای مواجه شده / نگرانی در پرداخت وام ها وجود ندارد

صندوق رفاه با مشکلات بودجه ای مواجه شده / نگرانی در پرداخت وام ها وجود ندارد