مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 تیر 1398 ساعت 16:082019-07-22دانش

پذیرش بدون آزمون بیش از 40 دانشجوی دکتری در دانشگاه تبریز


رییس گروه حمایت از استعدادهای درخشان دانشگاه تبریز، از پذیرش بدون آزمون بیش از 40 دانشجوی مقطع دکتری برای سال تحصیلی 99-98 از طریق آیین نامه استعدادهای درخشان و جایزه شهید احدی بر اساس سوابق تحصیلی و مصاحبه علمی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حمید احمدی با اشاره به نحوه پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان و جایزه شهید احدی در مقطع دکتری اظهار کرد: امسال 177 پرونده توسط گروه حمایت از استعدادهای درخشان وصول شد که از این تعداد، 141 پرونده شرایط پایه تصریح شده در شیوه نامه پذیرش را احراز کرده و جهت تخصیص امتیازات سوابق آموزشی و پژوهشی به دانشکده های مربوطه ارسال شدند.

وی اضافه کرد: پس از بررسی سوابق توسط دانشکده ها و با توجه به کسب امتیاز لازم از مجموع امتیازات سوابق آموزشی و پژوهشی از 62 متقاضی که موفق به کسب حد نصاب برای شرکت در مصاحبه علمی شدند، دعوت به عمل آمد که نهایتاً 43 نفر موفق به اخذ پذیرش شدند.

وی گفت: بر اساس آیین نامه پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در مقطع دکتری، مصوب وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دانشگاه تبریز می توانست معادل با 20 درصد ظرفیت پذیرش روزانه از طریق کنکور سراسری را به صورت مازاد بر ظرفیت و از طریق سهمیه استعدادهای درخشان، با بررسی سوابق تحصیلی و انجام مصاحبه علمی پذیرش کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرش بدون آزمون بیش از 40 دانشجوی دکتری در دانشگاه تبریز

پذیرش بدون آزمون بیش از 40 دانشجوی دکتری در دانشگاه تبریز