مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 تیر 1398 ساعت 13:392019-07-22دانش

80 درصد دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای رایگان تحصیل می کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از دانشگاه فنی و حرفه ای، ابراهیم صالحی عمران، رییس دانشگاه فنی و حرفه ای درباره افزایش شهریه دانشگاه فنی و حرفه ای در سال تحصیلی 99-98 گفت: - رییس دانشگاه فنی و حرفه ای گفت: 80 درصد دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای به صورت رایگان در این دانشگاه تحصیل می کنند و 20 درصد باقیمانده نوبت دوم و شهریه پرداز هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از دانشگاه فنی و حرفه ای، ابراهیم صالحی عمران، رییس دانشگاه فنی و حرفه ای درباره افزایش شهریه دانشگاه فنی و حرفه ای در سال تحصیلی 99-98 گفت: بر اساس مصوب هیئت امنا، حداقل افزایش شهریه دانشجویی در سال جاری 10 درصد و حداکثر 12 درصد است.

وی ادامه داد: دانشجویانی که تمایل دارند می توانند برای دریافت وام شهریه از طریق صندوق رفاه دانشجویی همانند سال های گذشته اقدام کنند.

رییس دانشگاه فنی و حرفه ای گفت: البته تحصیل برای دانشجویان در این دانشگاه رایگان است، به طوری که 80 درصد دانشجویان کاملاً رایگان تحصیل می کنند و 20 درصد باقیمانده نیز که نوبت دوم هستند، شهریه می پردازند که مبلغ پرداختی آن ها بر اساس مصوبه همان شهریه دانشجویان شبانه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

80 درصد دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای رایگان تحصیل می کنند

80 درصد دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای رایگان تحصیل می کنند