مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 تیر 1398 ساعت 11:492019-07-22دانش

بهترین رشته های دانشگاهی در کدام دانشگاه ها قرار دارند / معرفی خاص ترین ها


گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو؛ روز های داغ تابستان هر سال برای جوانانی که درس مدرسه را تمام کرده و می خواهند وارد دنیای بزرگتر دانشگاه شوند، - امسال بنا داریم در خبرگزاری دانشجو، به معرفی برترین رشته ها در دانشگاه های مناطق مختلف کشور بپردازیم.

برخی دانشگاه ها به دلیل موقعیت جغرافیایی خاصی که دارند، رشته های دانشگاهی خاصی را پوشش می دهند؛ مثلا رشته های علوم کشاورزی و منابع طبیعی در استان های شمالی به دلیل همجواری این استان ها با دریا و کوه و آب و هوایی که مناسب کشاورزی است، رونق خوبی دارد.

شرکت های دانش بنیان در زمینه کشاورزی و نانو در این استان ها فعالیت های بین المللی دارند و کسانی که می خواهند تحصیلات خود را در آینده در این زمینه ها ادامه دهند، بهتر است دانشگاه های علوم کشاورزی گرگان و تهران را انتخاب کنند.

گاهی هم در برخی دانشگاه ها، رشته هایی پیدا می شوند که تولیدات علمی بسیاری داشته و در سطح جهان با این رشته دانشگاهی شناخته می شوند.

مثلا در دانشگاه بوعلی همدان، که در لیست دانشگاه های برتر کشور قرار دارد، رشته شیمی و زیرشاخه های آن در سطح بین المللی شناخته شده است و مقالات و تولیدات علمی پژوهشگران شیمی این دانشگاه، جزومقالات پراستناد در جهان محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهترین رشته های دانشگاهی در کدام دانشگاه ها قرار دارند / معرفی خاص ترین ها

بهترین رشته های دانشگاهی در کدام دانشگاه ها قرار دارند / معرفی خاص ترین ها