مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 تیر 1398 ساعت 11:042019-07-22دانش

دانشگاه آزاد اسلامی متناسب با نیاز جامعه و صنایع دانشجو تربیت می کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، روح الله دهقانی فیروزآبادی، معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد و اعضای هیات رییسه واحد ملایر با فعالان، - معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد گفت: دانشگاه آزاد می خواهد نیاز جامعه و صنعت را شناسایی کند تا متناسب با آن در سرا های نوآوری دانشگاه، دانشجو تربیت کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، روح الله دهقانی فیروزآبادی، معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد و اعضای هیات رییسه واحد ملایر با فعالان، صاحبان صنایع و اعضای هیات مدیره بازار مبل منبت ملایر، به میزبانی دانشگاه آزاد ملایر برگزار شد.

دهقانی فیروزآبادی در ابتدای این دیدار با اشاره به طرح ایجاد سرا های نوآوری در دانشگاه آزاد، اظهار کرد: دانشگاه آزاد می خواهد همانطور که تولیدکنندگان مبل بر اساس نیاز بازار، مبل می سازند، دانشگاه هم نیاز جامعه و این صنعت را شناسایی کند تا متناسب با آن در واحد ملایر و سرای نوآوری آزاد، دانشجو تربیت کند.

معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد با بیان اینکه سرای نوآوری را با همکاری ترکیبی صنعت گران و دانشگاه طراحی، مدیریت و اجرایی می کنیم، گفت: سرای نوآوری مبل و منبت سومین سرای نوآوری دانشگاه آزاد در کشور است که امیدوارم این سرا بتواند در حوزه کار خود م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه آزاد اسلامی متناسب با نیاز جامعه و صنایع دانشجو تربیت می کند

دانشگاه آزاد اسلامی متناسب با نیاز جامعه و صنایع دانشجو تربیت می کند