مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 تیر 1398 ساعت 09:192019-07-22دانش

سرپرست دانشگاه مازندران از فعالیت های گروه جهادی علویون بازدید کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، کوروش نوذری، سرپرست دانشگاه مازندران با حضور در بین جهادگران بسیجی گروه علویون دانشگاه مازندران، - سرپرست دانشگاه مازندران با حضور در بین جهادگران بسیجی گروه علویون دانشگاه مازندران از فعالیت های این گروه بازدید و با اعضای حاضر در این اردوی جهادی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، کوروش نوذری، سرپرست دانشگاه مازندران با حضور در بین جهادگران بسیجی گروه علویون دانشگاه مازندران، از فعالیت های این گروه بازدید و با اعضای حاضر در این اردوی جهادی دیدار و گفتگو کرد.

بر اساس این خبر، نوذری در این دیدار، از پروژه عمرانی مناطق سیل زده استان که توسط دانشجویان بسیجی جهادگر دانشگاه مازندران در روستای عزیزک در حال ساخت می باشد، بازدید کرد.

مسئول جهادی علویون نیز در این دیدار، گزارشی مختصر در خصوص ساخت خانه و فعالیت های فرهنگی، تربیتی و آموزشی گروه جهادی علویون ارایه کرد.

در ادامه این بازدید، نوذری پس ازحضور در نماز جماعت مغرب و عشا، در هیات گروه جهادی علویون که در روستا برگزار شد شرکت نموده و در نشستی صمیمانه با جهادگران، نظرات و دغدغه های ایشان را شنیده و به آن ها پاسخ داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست دانشگاه مازندران از فعالیت های گروه جهادی علویون بازدید کرد

سرپرست دانشگاه مازندران از فعالیت های گروه جهادی علویون بازدید کرد