مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 تیر 1398 ساعت 08:532019-07-22دانش

گلایه دانشجویان دانشگاه خلیج فارس از نحوه هرس درختان + تصاویر


چند تن از دانشجویان دانشگاه خلیج فارس بوشهر گزارش دادند درختان این دانشگاه قطع شده اند اما روابط عمومی دانشگاه در پی پیگیری ایسنا پاسخ داده، - گلایه دانشجویان دانشگاه خلیج فارس از نحوه هرس درختان + تصاویر چند تن از دانشجویان دانشگاه خلیج فارس بوشهر گزارش دادند درختان این دانشگاه قطع شده اند اما روابط عمومی دانشگاه در پی پیگیری ایسنا پاسخ داده، دانشگاه تنها اقدام به هرس درختان کنوکارپوس کرده است.

تعدادی از دانشجویان این دانشگاه با اعتراض به شیوه هرس درختان به ایسنا گفته اند دلخوشی دانشجویان به این درختان و سایه های پر و پیمان آن بود در حالی که الان چیزی از سایه و سرسبزی آن باقی نگذاشته اند.

آنها ادامه دادند: از هفته پیش چند نفر کارگر با اره برقی اقدام به بریدن و قطع شاخه های درختان سطح دانشگاه کردند ؛ ما از هرس و شیوه های صحیح آن اطلاع چندانی نداریم اما می دانیم که ظاهر جدید درختان دانشگاه نمی تواند حاصل یک اقدام کارشناسی باشد.

مقایسه فضای دانشگاه قبل از هرس و بعد از آن نشان می دهد که هرس انجام شده تا چه حد کارشناسی و یا بر طبق اصول بوده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه خلیج فارس بوشهر در این خصوص به خبرنگار ایسنا گفت: دانشگاه اقدام به هرس درختان کنوکارپوس کرده است، چرا که ارتفاع این درختان به بیش از 20 متر رسیده بود و در فص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه دانشجویان دانشگاه خلیج فارس از نحوه هرس درختان + تصاویر

گلایه دانشجویان دانشگاه خلیج فارس از نحوه هرس درختان + تصاویر