مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 تیر 1398 ساعت 14:042019-07-21دانش

اساتید و دانشجویان، دانشگاه ارومیه را از دیکتاتوری فرهنگی نجات دهند


سینا عزیزی، فعال دانشجویی دانشگاه ارومیه در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به حقوق داشجویان گفت: طبق ماده 7 منشور حقوق دانشجویی، - یک فعال دانشجویی دانشگاه ارومیه گفت: مدتی است فرهنگی ترین بخش دانشگاه ارومیه از سوی معاونت فرهنگی درگیر دیکتاتوری فرهنگی شده است.

سینا عزیزی، فعال دانشجویی دانشگاه ارومیه در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به حقوق داشجویان گفت: طبق ماده 7 منشور حقوق دانشجویی، شهروندان از حق آزادی اندیشه و بیان برخوردارند.

این حق شامل آزادی ابراز، ترویج و انتشار اندیشه ها و عقاید به صورت شفاهی، کتبی، الکترونیکی یا به هر وسیله دیگر به انتخاب خود شهروند با رعایت قانون است.

عزیزی مطرح کرد: همچنین تفتیش عقاید ممنوع است و هیچکس را نمی توان به پذیرش یا داشتن اندیشه ای خاص مجبور یا از آن منع کرد.

همچنین طبق ماده 45 منشور حقوق دانشجویی، آزادی بیان از حقوق اساسی و اولیه دانشجویان است.

فعال دانشجویی دانشگاه ارومیه در ادامه گفت: مدتی است فرهنگی ترین بخش دانشگاه ارومیه از سوی معاونت فرهنگی درگیر دیکتاتوری فرهنگی می باشد.

علی رغم اینکه شعار رییس جمهور و نیز دولت تدبیر قلم ها را نشکنیم و دهان ها را نبندیم است، معاونت فرهنگی دانشگاه ارومیه هم دهان ها را می بندد و هم قلم ها را می شک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اساتید و دانشجویان، دانشگاه ارومیه را از دیکتاتوری فرهنگی نجات دهند

اساتید و دانشجویان، دانشگاه ارومیه را از دیکتاتوری فرهنگی نجات دهند