مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 تیر 1398 ساعت 11:042019-07-21دانش

8 محصول جدید دارویی رونمایی شد/ پیش بینی صادرات 10 میلیون دلاری دارو در سال 98


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو؛ سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری صبح امروز یکشنبه 30 تیرماه از بزرگترین تولید کنندگان مواد اولیه دارویی کشور که در استان البرز مستقر است، - هشت محصول جدید دارویی با حضور معاون علمی و فناوری رییس جمهور در استان البرز رونمایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو؛ سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری صبح امروز یکشنبه 30 تیرماه از بزرگترین تولید کنندگان مواد اولیه دارویی کشور که در استان البرز مستقر است، بازدید کرد.

در جریان این بازدید از هشت محصول جدید دارویی از جمله میکروپلت امپرازول ، تامسولوسین هایدروکلراید ، نالتروکسان بیس ، سیتاگلیپتین فسفات ، و پیو گلیتازون رونمایی شد.

به گفته مسئولان؛ این شرکت در سال گذشته هشت میلیون دلار صادرات داشته است، همچنین 30 درصد از فروش 210 میلیارد تومانی سال 97 این شرکت نیز از محل صادرات بوده و پیش بینی می شود در سال جاری 10 میلیون دلار صادرات داشته باشند.

این شرکت تولید مواد اولیه دارویی، تولیدات خود را به 43 کشور در پنج قاره جهان صادر می کند.

از جمله محصولات تولیدی جدید این شرکت در سال گذشته قرص های متادون 20 و 40 میلی گرم، شربت گایاکدین و شربت متادون بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

8 محصول جدید دارویی رونمایی شد/ پیش بینی صادرات 10 میلیون دلاری دارو در سال 98

8 محصول جدید دارویی رونمایی شد/ پیش بینی صادرات 10 میلیون دلاری دارو در سال 98