مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 تیر 1398 ساعت 08:582019-07-20فرهنگي

برگزیدگان چهارمین جشنواره ملی دانش آموزی ابن سینا تقدیر می شوند


دبیر اجرایی چهارمین جشنواره ملی دانش آموزی ابن سینا از برگزاری اختتامیه این جشنواره در سوم مرداد خبر داد و گفت: علاوه بر تقدیر از برگزیدگان این جشنواره پوستر پنجمین جشنواره ملی دانش آموزی ابن سینا نیز رونمایی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جواد بقایی، دبیر اجرایی چهارمین جشنواره ملی دانش آموزی ابن سینا در آستانه برگزاری اختتامیه این جشنواره اظهار کرد: این مراسم با حضور دانش آموزان برگزیده و خانواده های آنها سوم مرداد در دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.

وی افزود: هدف اصلی برگزاری جشنواره دانش آموزی ابن سینا تشویق و انگیزه بخشی بیشتر دانش آموزان نسبت به فعالیت های پژوهشی و علمی و تقویت فرهنگ پژوهش در میان دانش آموزان است.

دبیر اجرایی چهارمین جشنواره ملی دانش آموزی ابن سینا ادامه داد: این جشنواره تنها جشنواره آموزش محور در حوزه دانش آموزی به شمار می رود که در برخی محورها قبل از حضور در رویداد و رقابت، آموزش ها از طریق سامانه مجازی این جشنواره ارائه شده است.

بقایی با اشاره به اینکه چهارمین جشنواره دانش آموزی ابن سینا دوازدهم و سیزدهم اردیبهشت ماه امسال در پردیس شمالی دانشگاه تهران برگزار شده است، گفت: دانش آموزان در مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم از تمام نقاط کشور در این جشنواره شرکت کرده و در محورهای سمینار علمی، ماراتن بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزیدگان چهارمین جشنواره ملی دانش آموزی ابن سینا تقدیر می شوند

برگزیدگان چهارمین جشنواره ملی دانش آموزی ابن سینا تقدیر می شوند