مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 تیر 1398 ساعت 08:042019-07-19دانش

جهادگران اصفهانی در گلستان و کهگیلویه و بویراحمد خدمت رسانی می کنند


محمد کریمی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اصفهان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با بیان اینکه گروه جهادی این دانشگاه در ایام سال تحصیلی در حاشیه شهر حضور می یابد و به صورت تخصصی در حوزه های پزشکی و دندانپزشکی خدمت رسانی می کند، - مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اصفهان گفت: دو اردوی جهادی با حضور 50 نفر از جهادگران اصفهانی امسال در مرداد و شهریور به مقصد گلستان و کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.

محمد کریمی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اصفهان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با بیان اینکه گروه جهادی این دانشگاه در ایام سال تحصیلی در حاشیه شهر حضور می یابد و به صورت تخصصی در حوزه های پزشکی و دندانپزشکی خدمت رسانی می کند، گفت: در ایام تابستان، تعطیلات نوروزی و تعطیلی های چند روزه در طول سال هم دانشجویان جهادگر این دانشگاه به نقاط محروم کشور سفر می کنند.

کریمی خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد و استان های سیل زده را جزو مناطق هدف جهادگران این دانشگاه عنوان کرد و ادامه داد: به عنوان مثال در روز های پایانی سال 97 اردوی جهادی ما به شادگان برگزار شد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اصفهان با بیان اینکه در اردو های جهادی اغلب پروژه های درازمدت تعریف می کنیم، افزود: بیشتر فعالیت ما در حوزه دندا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهادگران اصفهانی در گلستان و کهگیلویه و بویراحمد خدمت رسانی می کنند

جهادگران اصفهانی در گلستان و کهگیلویه و بویراحمد خدمت رسانی می کنند