مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 تیر 1398 ساعت 07:042019-07-19دانش

مصلح: صنعت، اعتماد کافی به دانشگاه ندارد


مریم مصلح، مدیر ارتباط با صنعت دانشگاه آزاد واحد تهران غرب، در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو درباره درآمد های ارتباط با صنعت این دانشگاه گفت: - مدیر ارتباط با صنعت دانشگاه آزاد واحد تهران غرب گفت: متاسفانه مدیران صنایع باور نمی کنند که دانشگاه بتواند مشکل صنعت را حل کند.

مریم مصلح، مدیر ارتباط با صنعت دانشگاه آزاد واحد تهران غرب، در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو درباره درآمد های ارتباط با صنعت این دانشگاه گفت:مجموع درآمد های ارتباط با صنعت دانشگاه در صندوق پژوهشی قرار خواهد گرفت بعد از دریافت مجوز از شورای پژوهشی واحد یا استان می توانیم با توجه به سطح نیاز دانشگاه برای ارتباط با صنعت از مبلغ موجود در صندوق پژوهشی استفاده کنیم.

مصلح ادامه داد: طرح های پژوهشی به طور ماهانه در شورای پژوهشی استان مورد برسی واقع می شوند این طرح ها اصولا با موافقت شورا در دستور کار قرار می گیرند.

مدیر ارتباط با صنعت دانشگاه آزاد تهران غرب با بیان اینکه قوانین دست و پا گیر زیادی در حوزه ارتباط با صنعت وجود دارد؛ تصریح کرد: به طور کلی دست دانشگاه برای هزینه کرد بسیار بسته است به طوری که لازم است فرایند های طولانی برای اخذ مجوز طی شود، امیدواریم این روال کمی بهبود پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصلح: صنعت، اعتماد کافی به دانشگاه ندارد

مصلح: صنعت، اعتماد کافی به دانشگاه ندارد