مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 تیر 1398 ساعت 19:042019-07-18دانش

اردوی جهادی دانشگاه آزاد همدان در روز های پایانی شهریور برگزار می شود


جواد عباسی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد همدان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، از برگزاری اردو های جهادی در روز های پایانی شهریور خبر داد و گفت: - مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد همدان گفت: اردوی جهادی تابستانه امسال دانشگاه آزاد همدان در روز های پایانی شهریور برگزار می شود و برای اولین بار خواهران نیز در این اردو حضور خواهند داشت.

جواد عباسی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد همدان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، از برگزاری اردو های جهادی در روز های پایانی شهریور خبر داد و گفت: دو دوره اردوی 6 روزه از 20 تا 31 شهریور در روستا های محروم کبودرآهنگ برگزار می شود.

عباسی با بیان اینکه احتمالا 100 دانشجوی جهادگر پسر در این اردو شرکت کنند، گفت: احتمالا امسال برای اولین بار در اردوی جهادی خود از حضور خواهران جهادگر نیز بهره می بریم.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد همدان گفت: حوزه فعالیت ما در این اردوی جهادی فرهنگی، عمرانی، پزشکی سلامت و اقتصاد مقاومتی خواهد بود.

وی به برنامه های اشتغال زایی اشاره کرد و گفت: برای بانوان روستایی در حوزه خیاطی و قالیبافی و برای آقاین هم کارگاه های زودبازده مانند پرورش قارچ و بلدرچین برگزار می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردوی جهادی دانشگاه آزاد همدان در روز های پایانی شهریور برگزار می شود

اردوی جهادی دانشگاه آزاد همدان در روز های پایانی شهریور برگزار می شود