مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 تیر 1398 ساعت 17:042019-07-18دانش

دانشگاه امیرکبیر میزبان اولین همایش بین المللی رئولوژی ایران خواهد بود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر؛ از سوی انجمن رئولوژی ایران و با همکاری دانشکده مهندسی پلیمر و رنگ دانشگاه صنعتی امیرکبیر، - اولین دوره همایش بین المللی رئولوژی ایران 26 و 27 آذرماه در پژوهشگاه پلیمر دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر؛ از سوی انجمن رئولوژی ایران و با همکاری دانشکده مهندسی پلیمر و رنگ دانشگاه صنعتی امیرکبیر، انجمن علوم و مهندسی پلیمر و پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران در روز های 26 و 27 آذر ماه سال جاری اولین دوره همایش بین المللی رئولوژی برگزار می شود.

دانشجویان و متخصصین مراکز علمی برای شرکت در این همایش که در پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی برگزار می شود، می توانند مقالات خود را تا 12 مرداد سال جاری برای انجمن ملی رئولوژی ایران ارسال کنند.

مقالات پذیرش شده باید در محور های سوسپانسیون ها و کلوییدها، رئولوژی بین سطحی، امولسیون ها و ژل ها، آلیاژ های پلیمری و نانو کامپوزیت ها، مکانیک سیالات غیر نیوتونی، رئولوژی سیالات الکترومغناطیسی، مواد غذایی، آرایشی و دارویی، شبیه سازی و رئولوژی محاسباتی، صنایع نفت و پتروشیمی، پوشش های سطحی وسیستم های زیستی و رئولوژی در کنترل کیفی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه امیرکبیر میزبان اولین همایش بین المللی رئولوژی ایران خواهد بود

دانشگاه امیرکبیر میزبان اولین همایش بین المللی رئولوژی ایران خواهد بود