مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 تیر 1398 ساعت 17:042019-07-18دانش

دانشجویان خراسان رضوی به اردوی راهیان نور شمالغرب اعزام می شوند


امیر روشندل، دبیر ستاد راهیان نور خراسان رضوی از برگزاری اردوی راهیان نور شمالغرب در نیمه دوم مردادماه امسال خبر داد و به خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو گفت: - دبیر ستاد راهیان نور خراسان رضوی از ثبت نام دانشجویان استان برای شرکت در اردوی راهیان نور شمالغرب کشور تا پایان تیرماه خبر داد و گفت: این اردو نیمه دوم مردادماه برگزار می شود.

امیر روشندل، دبیر ستاد راهیان نور خراسان رضوی از برگزاری اردوی راهیان نور شمالغرب در نیمه دوم مردادماه امسال خبر داد و به خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو گفت: این اردو در استان های کردستان و آذربایجان غربی برگزار می شود.

روشندل یادمان های مناطق عملیاتی شمالغرب را شامل باشگاه افسران سنندج، روستای نگل، روستای قلعه جی، سه راه حزب الله، دزلی، دالانی، مریوان، دریاچه زریوار، باشماق (خانم شیخان)، بانه، بمباران 15 خرداد، بوالحسن (ارتفاعات ماووت)، دارساوین، سردشت، بلفت و دوپازا، جنگل آلواتان، روستای دوله تو، شهید کاظمی و حاج عمران عنوان کرد.

دبیر ستاد راهیان نور خراسان رضوی به بخشی از اتفاقات مهم در برخی از این یادمان ها نیز اشاره ای کرد و افزود: در یادمان سردشت حمله شیمیایی جنگنده های عراقی رخ داد که در این فاجعه 108 نفر از ساکنان شهر در دم شهید و صد ها نفر مجروح و مصدوم شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان خراسان رضوی به اردوی راهیان نور شمالغرب اعزام می شوند

دانشجویان خراسان رضوی به اردوی راهیان نور شمالغرب اعزام می شوند