مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 تیر 1398 ساعت 16:042019-07-18دانش

دانشگاه آزاد تهران غرب، سرای نوآوری تاسیس می کند


مریم مصلح، مدیر ارتباط با صنعت دانشگاه آزاد واحد تهران غرب، در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو درباره میزان قراردادهای ارتباط با صنعت این دانشگاه گفت: - مدیر ارتباط با صنعت دانشگاه آزاد واحد تهران غرب با اشاره به اینکه این دانشگاه در حال تاسیس سرای نوآوری است، گفت: در این سرای نوآوری قصد داریم کارگاه های خوبی برگزار کنیم.

مریم مصلح، مدیر ارتباط با صنعت دانشگاه آزاد واحد تهران غرب، در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو درباره میزان قراردادهای ارتباط با صنعت این دانشگاه گفت: میزان قرارداد های دانشگاه آزاد واحد تهران غرب با صنعت در سال های 97 و 98 نسبت به سال های گذشته تغییر چندانی نداشته است.

اما در زمینه استارت آپ ها با رشد قابل ملاحظه ای مواجه شدیم.

خروجی این استارت آپ ها ایجاد چندین هسته فناور مستقر در مرکز رشد بود.

مصلح با بیان اینکه دانشگاه آزاد تهران غرب در زمینه طرح های پژوهشی، سالانه میانگین 5 یا 6 طرح برون دانشگاهی دارد؛ ادامه داد: بیشتر این طرح ها در حوزه ی مکانیک و تجهیزات پزشکی کارمندان است.

مدیر ارتباط با صنعت دانشگاه آزاد تهران غرب با بیان اینکه دانشگاه با ساز و کار هایی قصد دارد اساتید را برای انجام پژوهش های صنعتی راغب کند، گفت: تلاش ما بر این است که دانشگاه سهم کمتری را از درآمد قرار داد های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه آزاد تهران غرب، سرای نوآوری تاسیس می کند

دانشگاه آزاد تهران غرب، سرای نوآوری تاسیس می کند