مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 تیر 1398 ساعت 14:542019-07-18ورزشي

حتی اگر در گروه سخت تری هم بودیم صعود می کردیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، حمید علیدوستی درباره همگروهی تیم ملی فوتبال ایران با تیم های عراق, بحرین, هنگ کنگ و کامبوج در مسابقات مرحله دوم انتخابی جام جهانی 2022 اظهار داشت: - حمید علیدوستی، بازیکن پیشین تیم ملی ایران اعتقاد دارد، عراق تنها همگروه قدرتمند ملی پوشان فوتبال کشورمان در مرحله دوم مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، حمید علیدوستی درباره همگروهی تیم ملی فوتبال ایران با تیم های عراق, بحرین, هنگ کنگ و کامبوج در مسابقات مرحله دوم انتخابی جام جهانی 2022 اظهار داشت: فکر می کنم تیم ملی در گروه خوبی قرار دارد و به غیر از عراق هیچ تیمی در این گروه قدرتمند نیست.

البته الان عراق هم به آن صورت اقتدار گذشته را ندارد و نمی تواند خیلی ایران را به دردسر بیاندازد.

بحرین نیز اصلاً در حدی نیست که بخواهد با تیم ملی ایران به رقابت بپردازد.

وی تصریح کرد: ایران هم اکنون تیم بسیار قدرتمندی است و در هر پست چهار بازیکن خیلی خوب دارد و از این بابت دغدغه ای وجود ندارد و می تواند به راحتی از این گروه صعود کند.

تیم ملی ایران فقط احتمال دارد در مرحله بعد و در مصاف با تیم های ژاپن و کره جنوبی رقابت حساسی داشته باشد و در سطح آسیا دیگر تیم های درجه دو نمی توانند برای ایران با توجه به پیشرفت و توس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حتی اگر در گروه سخت تری هم بودیم صعود می کردیم

حتی اگر در گروه سخت تری هم بودیم صعود می کردیم