مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 تیر 1398 ساعت 14:182019-07-18اقتصادي

پیشوا از آب سد ماملو محروم است


مهم ترین مشکل شهرستان پیشوا در دسترسی به منابع آب، تخصیص نیافتن حق آبه سد ماملو به این شهرستان است و حتی یک قطره آب نیز از ماملو به پیشوا نمی رسد.

- فرماندار شهرستان پیشوا گفت: مهم ترین مشکل شهرستان پیشوا در دسترسی به منابع آب، تخصیص نیافتن حق آبه سد ماملو به این شهرستان است و حتی یک قطره آب نیز از ماملو به پیشوا نمی رسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، شهرستان پیشوا که در جنوب شرقی استان تهران واقع است، به دلیل موقعیت خاص بخش مرکزی که در ارتفاع واقع شده، در سال های اخیر با مشکل کمبود آب مواجه شده به نحوی که در فصول گرم سال و با افزایش میزان مصرف آب، کم آبی و قطع آب در مناطق مختلف این شهرستان به وقوع می پیوندند.

هر چند که شرکت آب و فاضلاب جنوب شرقی استان تهران با احداث دو مخزن زمینی دو و 15 هزار متر مکعبی، زمینه مناسبی برای ذخیره آب مورد نیاز مردم را فراهم کرده ولی با گسترش شهر و افزایش میزان مصرف آب، در برخی از روزهای گرم تابستان، حجم آب مخازن نیز نمی تواند جوابگوی نیاز شهر باشد و افت و یا قطعی آب در مناطق مختلف پیشوا رخ می دهد.

طی روزهای اخیر، کمبود و قطعی آب در برخی از مناطق شهری پیشوا، مشکلاتی را برای ساکنان این شهرستان به وجود آورده و این افراد از مسئولان می خواهند تا با تدابیر مناسب، مشکل قطعی و افت فشار آب را برطرف کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشوا از آب سد ماملو محروم است

پیشوا از آب سد ماملو محروم است