مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 تیر 1398 ساعت 13:332019-07-18اقتصادي

استقبال از هایپرپات ایران کیش ادامه دارد


هایپرپات یا صندوق فروشگاهی.

عنوانی که چند وقتی هست به گوش همه آشناست از اصناف کشور گرفته تا فروشگاه های زنجیره ای تا سوپرمارکت ها، رستوران ها و داروخانه ها.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام ایران کیش ، محصولی از میان آنچه که تحت عنوان اکوسیستم پات درایران کیش به بازار ارائه شده است.

ابزاری که در آن می توانید به عنوان یک فروشنده، اطلاعات خرید، فروش و سایر هزینه ها را ثبت و محاسبه کرده و در پایان برای مشتریان امکان دریافت فاکتور به همراه جزییات را فراهم کنید.

هایپرپات را می توان به عنوان مکمل پایانه های فروش نیز دانست.

این محصول که به صندوق فروشگاهی ایران کیش نیز معروف است با قابلیت استفاده از بارکد خوان، کشوی پول و چاپگر صورتحساب تلاش داشته تا شیوه ای نوین در مدیریت هزینههای یک کسب و کار ایجاد کند، شیوه ای مطابق با آنچه در دنیای امروز فراگیر شده است.

سرعت کار، کاهش خطا، مدیریت مالی، استفاده بهینه از منابع اینها تنها بخش هایی از آن چیزی است که به عنوان مزیت های استفاده از هایپرپات نام برده می شود.

اگرچه مریم قدس گلشن، مدیریت پروژه این محصول به مواردی از جمله صرفه جویی در زمان، سرعت در پردازش محاسبات، صرفه جویی در هزینه ها، ارائه انواع گزارش های مدیریتی اعم از مدیریت سفارشات و انبار، افزایش دقت و نظم در امور کاری، امکان شناس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال از هایپرپات ایران کیش ادامه دارد

استقبال از هایپرپات ایران کیش ادامه دارد