مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 تیر 1398 ساعت 18:492019-07-17دانش

سلف دانشگاه علوم کشاورزی گرگان امسال کاملا صنعتی می شود


ابوطالب هزارجریبی، معاون دانشجویی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، از تجهیز سلف دانشگاه در تابستان امسال خبر داد و گفت: - معاون دانشجویی دانشگاه علوم کشاورزی گرگان گفت: سال گذشته تجهیز سلف سرویس دانشگاه با هدف صنعتی شدن انجام شد و امسال نیز سلف را به صورت کامل صنعتی می کنیم.

ابوطالب هزارجریبی، معاون دانشجویی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، از تجهیز سلف دانشگاه در تابستان امسال خبر داد و گفت: سال گذشته تجهیزات برای صنعتی شدن سلف انجام شد، اما امسال اقدامات نهایی برای صنعتی شدن سلف انجام می شود.

هزارجریبی افزود: فضای داخلی قصابی، پخت، جای خواب آشپز و کارگر، راه آب، فن ها و پنجره ها نیاز به تعمیر دارد که امسال انجام می شود.

معاون دانشجویی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان با اشاره به اینکه برای انجام این تعمیرات نیاز به کمک بیشتری از سوی صندوق رفاه داریم، بیان کرد: برای بهسازی سلف سرویس و خوابگاه ها 300 میلیون تومان از سوی دانشگاه برنامه ریزی کرده ایم و حدود 175 میلیون تومان هم از صندوق رفاه دریافت کرده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلف دانشگاه علوم کشاورزی گرگان امسال کاملا صنعتی می شود

سلف دانشگاه علوم کشاورزی گرگان امسال کاملا صنعتی می شود