مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 تیر 1398 ساعت 18:232019-07-17دانش

از زمانی که دانشگاه فنی وحرفه ای زیرمجموعه وزارت علوم شد، امنیت شغلی ازبین رفت


رییس دانشگاه فنی وحرفه ای خراسان رضوی گفت: از زمانی که دانشگاه فنی وحرفه ای زیرمجموعه وزارت علوم شد بحث امنیت شغلی ازبین رفت و فارغ التحصیل ما یک فارغ التحصیل آزاد است.

- عکس تزیینی است رییس دانشگاه فنی وحرفه ای خراسان رضوی گفت: از زمانی که دانشگاه فنی وحرفه ای زیرمجموعه وزارت علوم شد بحث امنیت شغلی ازبین رفت و فارغ التحصیل ما یک فارغ التحصیل آزاد است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن حداد سبزوار امروز(چهارشنبه،26 تیر) در نشست خبری که در محل مجمع خیرین توسعه و ترویج آموزش های فنی وحرفه ای خراسان رضوی برگزار شد، اظهار کرد: خوشبختانه تشکیلات دانشگاه فنی وحرفه ای به نحوی است که به صورت شبکه ای کار می کند که این موضوع می تواند نقش موثری در آموزش داشته باشد.

تنها دانشگاهی هستیم که از هدف اصلی آموزش مهارت های فنی خود خارج نشده ایم.

وی ادامه داد: هرم نیرو کار در کشور ما به دلیل سیاست های اشتباه جامعه، مدرک گرایی و گسترش آموزهای عالی معکوس شده است به طوری که در شرایط عادی باید به ازای هر 10 کارگر، یک تکنسین، به ازای هر 5 مهندس یک تکنسین و به ازای 5 مهندس یک کارشناس ارشد باید داشته باشیم.

رییس دانشگاه فنی وحرفه ای خراسان رضوی تصریح کرد: متاسفانه امکانات موجود در دانشگاه فنی وحرفه ای کم و یا مربوط به سال های گذشته است لذا یکی از مواردی که باعث تشکیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از زمانی که دانشگاه فنی وحرفه ای زیرمجموعه وزارت علوم شد، امنیت شغلی ازبین رفت

از زمانی که دانشگاه فنی وحرفه ای زیرمجموعه وزارت علوم شد، امنیت شغلی ازبین رفت