مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 تیر 1398 ساعت 15:492019-07-17دانش

هنر با تفکیک از علوم انسانی جایگاه واقعی خود را پیدا می کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سلیمی، رییس دانشگاه علامه طباطبایی در بیست و یکمین جلسه ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور که به ریاست عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در محل دبیرخانه شورا برگزار شد، - رییس دانشگاه علامه طباطبایی گفت: به نظر من باید موضوع هنر از علوم انسانی جدا شود تا هنر به جایگاه واقعی خود در آموزش عالی برسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سلیمی، رییس دانشگاه علامه طباطبایی در بیست و یکمین جلسه ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور که به ریاست عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در محل دبیرخانه شورا برگزار شد، طی سخنانی گفت: فناوری در علوم انسانی و هنر هم جریان دارد.

سلیمی تاکید کرد: قسمت کمّی و آماری ذکرشده در نقشه جامع علمی کشور تا حدود 90 درصد محقق شده و قسمت کوچکی که به فعالیت های علمی بین المللی اختصاص دارد، به علت مشکلات موجود تحقق نیافته است.

رییس دانشگاه علامه طباطبایی عنوان کرد: به نظر من باید موضوع هنر از علوم انسانی جدا شود تا هنر به جایگاه واقعی خود در آموزش عالی برسد.

تأکید بر ارتباط با دانشگاه ها از طریق وزارت علومهمچنین کی نژاد در این جلسه طی سخنانی عنوان کرد: در گام نخست ارتباط شبکه معین ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور که توسط دانشگاه ها و پژوهشگاه ها ایجاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنر با تفکیک از علوم انسانی جایگاه واقعی خود را پیدا می کند

هنر با تفکیک از علوم انسانی جایگاه واقعی خود را پیدا می کند