مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 تیر 1398 ساعت 12:582019-07-17دانش

وزارت علوم برای کاهش یا افزایش ظرفیت ها تحت تاثیر هیچ گروهی قرار نمی گیرد


وزیر علوم درباره ممانعت برخی کانون های مافیایی از پذیرش دانشجو در برخی رشته های دانشگاهی اظهار کرد: در حوزه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری کلاس های درس استاندارد به همراه ظرفیت مشخص در هر گروه و رشته استاندارد وجود دارد و صدور مجوز دانشگاه ها از سوی دفتر .

- وزیر علوم درباره ممانعت برخی کانون های مافیایی از پذیرش دانشجو در برخی رشته های دانشگاهی اظهار کرد: در حوزه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری کلاس های درس استاندارد به همراه ظرفیت مشخص در هر گروه و رشته استاندارد وجود دارد و صدور مجوز دانشگاه ها از سوی دفتر گسترش وزارتخانه برای رشته ها و مرکز جدید آموزش عالی، تابع شرایط و استانداردهایی است؛ بنابراین وزارت علوم تحت تاثیر هیچ گروهی برای کاهش یا افزایش ظرفیت ها قرار نمی گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، منصور غلامی پیش از ظهر چهارشنبه در حاشیه جلسه هیأت وزیران در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی درباره تعیین تکلیف چاپ پایان نامه هایی که دانشجویان در شهریورماه امسال دفاع می کنند، اظهار کرد: بر اساس اعلام معاونت آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری این بخشنامه از زمان ابلاغ باید اجرایی شود.

با توجه به اینکه نسخ کاغذی پایان نامه ها بعد از دفاع، نهایی می شوند و سپس در آرشیو کتابخانه ها قرار می گیرند، اگر تاریخ دفاع از پایان نامه یا رساله ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت علوم برای کاهش یا افزایش ظرفیت ها تحت تاثیر هیچ گروهی قرار نمی گیرد

وزارت علوم برای کاهش یا افزایش ظرفیت ها تحت تاثیر هیچ گروهی قرار نمی گیرد