مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 تیر 1398 ساعت 07:592019-07-17دانش

بخشنامه تعطیلات تابستانی دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازپروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، مجید مشکینی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی بخشنامه تعطیلی تابستان 1398 را به رؤسای استان ها، - معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی، بخشنامه تعطیلات تابستانی 1398 دانشگاه را ابلاغ کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، مجید مشکینی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی بخشنامه تعطیلی تابستان 1398 را به رؤسای استان ها، واحدها، مراکز آموزشی و معاونت آموزش های عمومی و مهارتی (سما) دانشگاه ابلاغ کرد.

در این بخشنامه آمده است:به استناد بند 4 صورت جلسه دویست و نود و سومین هیأت رییسه دانشگاه و همچنین مصوبه پنجمین جلسه مورخ 98/3/29 شورای دانشگاه و به منظور ایجاد رفاه و تقویت روحیه همکاران مقرر شد کلیه واحد ها و مراکز آموزشی از تاریخ 98/5/21 لغایت 98/5/29 (عید سعید قربان تا عید سعید غدیرخم) از تعطیلات تابستانی بهره مند شوند.

نکات حائز اهمیت:مدت مذکور به عنوان مرخصی تشویقی لحاظ خواهد شد.

واحد ها و مراکز آموزشی که مجری ترم تابستانی هستند، باید به گونه ای برنامه ریزی کنند که در برنامه های آموزشی هیچ گونه خللی ایجاد نشود، همچنین با رعایت کلیه ضوابط مربوطه امکان تشکیل جلسات دفاع از رسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخشنامه تعطیلات تابستانی دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ شد

بخشنامه تعطیلات تابستانی دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ شد