مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 تیر 1398 ساعت 06:232019-07-17دانش

کرسی های آزاد اندیشی دانشگاه پیام نور گسترش می یابد


معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور گفت: درسال تحصیلی جدید برنامه های مجازی و کرسی های آزاد اندیشی دانشجویی گسترش می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد هادی امین ناجی معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور با اشاره به طراحی برنامه های مختلف مجازی گفت: دانشگاه پیام نور از سال تحصیلی 98-99 فعالیت های خود را در شبکه های مجازی در قالب جشنواره برترین ها گسترش می دهد.

وی افزود: امسال در راستای رونق تولید برنامه های دانشجویی این دانشگاه جدی تر برگزار می شود به طوری که در حوزه دانشجویی مقوله کارآفرینی محور برنامه های فرهنگی است در واقع نمایشگاه تولیدات دانشجویان مانند سازه های ماکارونی، طراحی لباس مطلوب ویژه دانشجویان در نیمه دوم امسال برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی دانشگاه پیام نور، امین ناجی تصریح کرد: ما در سال جاری در اجرای برنامه های فرهنگی به دنبال ایجاد خلاقیت ذهنی، فکری و تصویری دانشجویان هستیم تا بتوانیم آنها را به سمت طراحی های مورد نیازجامعه سوق داده و به بازار تولید معرفی کنیم.

معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور گفت: یکی دیگر از فعالیت های جدی این دانشگاه برگزاری کرسی های آزاد اندیشی در حوزه دانشجویی در قالب مسابقات ملی مناظره است که در فضای گفت وگوی عادلانه، منطقی و با پره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرسی های آزاد اندیشی دانشگاه پیام نور گسترش می یابد

کرسی های آزاد اندیشی دانشگاه پیام نور گسترش می یابد