مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 تیر 1398 ساعت 18:042019-07-16دانش

سیستم جامع آبیاری هوشمند دانشگاه آزاد یزد به بهره برداری رسید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بزرگ ترین سیستم جامع آبیاری هوشمند کشور که توسط شرکت دانش بنیان فناوران صنعت رباتیک مستقر در مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی یزد طراحی و اجرا شده بود، - بزرگ ترین سیستم جامع آبیاری هوشمند کشور که توسط شرکت دانش بنیان فناوران صنعت رباتیک مستقر در مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی یزد طراحی و اجرا شده بود، به بهره برداری رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بزرگ ترین سیستم جامع آبیاری هوشمند کشور که توسط شرکت دانش بنیان فناوران صنعت رباتیک مستقر در مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی یزد طراحی و اجرا شده بود، به بهره برداری رسید.

بزرگ ترین سیستم جامع آبیاری هوشمند کشور (با توجه به نیاز آبی گیاه و اطلاعات محیطی) که توسط شرکت دانش بنیان فناوران صنعت رباتیک مستقر در مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی یزد طراحی و اجرا شده بود با حضور عیسی کلانتری رییس سازمان محیط زیست کشور، استاندار و جمعی از مسئولان استان یزد در شرکت فولاد آلیاژی این استان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

نوید نصیری زاده، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی یزد در حاشیه این مراسم گفت: این نوع آبیاری در فضایی به مساحت 50 هکتار اجرا و توسط 51 ایستگاه هوشمند که مجهز به سلول خورشیدی و سنسور های رطوبت خاک، دمای خاک، فشار و س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیستم جامع آبیاری هوشمند دانشگاه آزاد یزد به بهره برداری رسید

سیستم جامع آبیاری هوشمند دانشگاه آزاد یزد به بهره برداری رسید