مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 تیر 1398 ساعت 15:492019-07-16دانش

ثبت نام دومین دوره معرفت رضوی ویژه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، حجت الاسلام ابراهیم کلانتری، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه برای تعمیق مفاهیم دینی دانشجویان، - معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی از آغاز نام نویسی برای شرکت دومین دوره معرفت رضوی ویژه دانشجویان این دانشگاه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، حجت الاسلام ابراهیم کلانتری، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه برای تعمیق مفاهیم دینی دانشجویان، نمی توان به چند واحد درسی عمومی اکتفا کرد، گفت: در راستای معرفت افزایی دانشجویان، طرح های متنوعی ازجمله دومین دوره معرفت رضوی در واحد های دانشگاه آزاد اسلامی در حال اجراست.

وی افزود: مقام معظم رهبری بار ها بر معرفت افزایی دانشجویان تأکید داشته و دائم این مهم را گوشزد فرموده اند که نباید فقط به بعد احساسی و عاطفی دین پرداخته شود.

باید مباحث دینی به شکل عقلی و علمی پرداخته شود تا حرکت های دانشجویی و به طورکلی جامعه دانشجویی از درون تهی نشود و در مسیر اهداف انقلاب اسلامی، باصلابت گام بردارد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد: نخستین دوره معرفت رضوی، تابستان سال گذشته به میزبانی واحد های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام دومین دوره معرفت رضوی ویژه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شد

ثبت نام دومین دوره معرفت رضوی ویژه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شد