مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 خرداد 1398 ساعت 15:352019-06-19بين الملل

آمریکا با نقض قوانین بین المللی باعث گسترش تروریسم و خشونت در منطقه و جهان شده است


رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در سخنرانی خود در کنفرانس بین المللی «از همکاری های ادیان و تمدن ها به همگرایی بشری» در اتریش گفت: آمریکا با نقض قوانین بین المللی باعث گسترش تروریسم و خشونت در منطقه و جهان شده است.

- رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در سخنرانی خود در کنفرانس بین المللی از همکاری های ادیان و تمدن ها به همگرایی بشری در اتریش گفت: آمریکا با نقض قوانین بین المللی باعث گسترش تروریسم و خشونت در منطقه و جهان شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، ابوذر ابراهیمی ترکمان در سخنرانی خود در کنفرانس بین المللی از همکاری های ادیان و تمدن ها به همگرایی بشری (29 خردادماه) در اتریش با اشاره به موضوع عقلانیت دینی، عامل همگرایی گفت: آمریکا با حمایت های تدارکاتی و پرورش و آموزش گروههای تروریستی، جهان و منطقه را به سمت تروریسم و خشونت سوق داده است.

وی افزود: در باور اسلامی، عقل عهده دار نشان دادن راه صحیح از ناصحیح است، از همین رو می توان گفت خداوند عقل را در وجود بشر برای نجات از گمراهی قرار داده است ؛ چراکه توجه به عقلانیت و بهره گرفتن از عقل خدادادی، انسان را از جهالت دور می کند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی تأکید کرد: جهالتی که امروز در جهان مشاهده می شود نوعی جهالت مدرن است که با علم نیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا با نقض قوانین بین المللی باعث گسترش تروریسم و خشونت در منطقه و جهان شده است

آمریکا با نقض قوانین بین المللی باعث گسترش تروریسم و خشونت در منطقه و جهان شده است