مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 خرداد 1398 ساعت 15:302019-06-19بين الملل

پاسخ ارتش یمن به ادعای ائتلاف عربی درباره سرنگونی یک پهپاد


سخنگوی نیروهای مسلح یمن امروز (چهارشنبه) ادعاهای مطرح شده از سوی ائتلاف عربی درباره رهگیری و سرنگونی یک فروند پهپاد این کشور را تکذیب کرد.

- سخنگوی نیروهای مسلح یمن امروز (چهارشنبه) ادعاهای مطرح شده از سوی ائتلاف عربی درباره رهگیری و سرنگونی یک فروند پهپاد این کشور را تکذیب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شبکه ماهواره ای المسیره یمن، یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن امروز با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود در فیسبوک در پاسخ به ادعای مطرح شده از سوی ائتلاف عربی درباره سرنگون کردن یک فروند پهپاد یمنی تاکید کرد، یگان پهپادی یمن هیچگونه عملیات مشابهی را در طول 12 ساعت گذشته انجام نداده است.

سریع در ادامه اعلام کرد: ادعای دشمن درباره رهگیری و سرنگون سازی پهپاد به پرواز درآمده از الحدیده، دروغ بوده و ما از تمام جزییات عملیات های نظامی خود اطلاع داریم.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن افزود: این ادعا نه فقط سوء استفاده از یک عملیات بلکه ادعای عملیاتی است که هرگز انجام نشده و به منزله استفاده آشکار از این ادعا برای مانع تراشی و ناکام گذاشتن روند اجرای توافقنامه الحدیده است.

او در ادامه گفت: طرح این ادعا که یک فروند پهپاد از الحدیده به پرواز درآمده، اهداف پنهان دشمن برای مانع تراشی و شکست کلی توافقنامه سوئد را نشان می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ ارتش یمن به ادعای ائتلاف عربی درباره سرنگونی یک پهپاد

پاسخ ارتش یمن به ادعای ائتلاف عربی درباره سرنگونی یک پهپاد