مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 خرداد 1398 ساعت 15:302019-06-19دانش

آیین نامه تشکیل «شورای استانی هماهنگی فعالیت های قرآن و عترت دانشگاه ها» ابلاغ شد


معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت آیین نامه تشکیل «شورای استانی هماهنگی فعالیت های قرآن و عترت دانشگاه ها» را به دانشگاه های علوم پزشکی کشور ابلاغ کرد.

- آیین نامه تشکیل شورای استانی هماهنگی فعالیت های قرآن و عترت دانشگاه ها ابلاغ شد معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت آیین نامه تشکیل شورای استانی هماهنگی فعالیت های قرآن و عترت دانشگاه ها را به دانشگاه های علوم پزشکی کشور ابلاغ کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شورای هماهنگی فعالیت های قرآنی دانشگاه های کشور در سال 1384 بر اساس مصوبه 575 شورای عالی انقلاب فرهنگی تشکیل شد.

این شورا که با هدف ایجاد بستر هماهنگی، انسجام و هم افزایی فعالیت های قرآنی در دانشگاه های سراسر کشور تشکیل شده است، توانسته است تا ضمن جلوگیری از موازی کاری فعالیت های قرآنی در دانشگاه ها، با ایجاد بستر تصمیم گیری جمعی و بین دستگاهی، قوام تصمیمات و اقدامات اجرایی دانشگاهی را افزایش داده و از انجام فعالیت ها و اقدامات غیرضروری ممانعت کند.

از جمله اقدامات مفید این شورا از زمان تأسیس تاکنون می توان به جلوگیری از برگزاری جشنواره های متعدد قرآنی در دانشگاه های سراسر کشور اشاره کرد که موجب شده جشنواره ملی قرآن و عترت دانشگاهیان کشور به صورت چرخشی بین دستگاه ها و نهادهای دانشگاهی در گستره ملی و برای تمامی دانشجوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین نامه تشکیل «شورای استانی هماهنگی فعالیت های قرآن و عترت دانشگاه ها» ابلاغ شد

آیین نامه تشکیل «شورای استانی هماهنگی فعالیت های قرآن و عترت دانشگاه ها» ابلاغ شد