مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 خرداد 1398 ساعت 15:052019-06-19بين الملل

نقش انگلیس در جنگ یمن؛ در یک دست صلح و در دست دیگر سلاح


انگلیس از یکسو وانمود می کند که به دنبال دستیابی به صلح به منظور متوقف کردن جنگ چهار ساله یمن است اما از طرف دیگر سلاح را به ائتلاف متجاوز عربی به سرکردگی عربستان می فروشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه گاردین در گزارشی درباره مشارکت انگلیس در جنگ علیه ملت یمن و ابعاد مختلف آن نوشت: انگلیس نه تنها سلاح به عربستان فروخته، بلکه به منظور ارائه خدمات پس از فروش و حفظ و نگهداری سلاح ها و هواپیماها هزاران نظامی انگلیسی را نیز در اختیار ریاض قرار داده است.

حمایت نظامی انگلیس تنها با سلاح از ریاض حمایت نمی کند، بلکه حدود 6300 انگلیسی برای حفاظت از جنگنده ها که سبب تداوم جنگ شده اند در پایگاه های نظامی عربستان مشغول فعالیت هستند.

این کمک های انگلیس منجر به تداوم جنگ وحشیانه در یمن شده اند که با قانون دولت انگلیس در تضاد است.

بیش از چهار سال است عربستان حملات هوایی وحشیانه ای علیه یمن انجام می دهد که منجر به کشته شدن ده ها هزار، مجروح شدن صدها هزار و آوارگی میلیون ها یمنی شده و بدترین بحران انسانی را در جهان به وجود آورده است.

سلاح های انگلیس بیشترین سهم را در کشتار (یمنی ها) دارند.

یمن هر روز با بمب های انگلیس که از جنگنده های انگلیسی و توسط خلبان های تحت آموزش انگلیس به روی مردم ریخته می شوند، هدف قرار می گیرد؛ بمب هایی که توسط هزاران پیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش انگلیس در جنگ یمن؛ در یک دست صلح و در دست دیگر سلاح

نقش انگلیس در جنگ یمن؛ در یک دست صلح و در دست دیگر سلاح